En sån liten knöl

Och den här gången snackas det inte om fittbölden!
(Som för övrigt har gått ner)
Nä nu snackar jag om en herre i sina sista år (om han inte lägger ner) som
varje jävla dag sitter här i datasalen och käkar knäckebröd vid datorn så musen blir full av smul!
Och där han sitter i hallen kan man räkna med (varje dag) en hög av smul och apelsinbitar.
Nä det ska bli slut med det här! Om jag så får styk på kuppen.

På tal om stryk så drömde jag en jävligt go dröm.
Min älskade pojkvän och jag slog knullarn och knullerskan sönder och samman!
Det var en stor besvikelse när jag vaknade och insåg att det var en rosa fluffig dröm!

Igår var Denise B en stor jävla fitta till flickvän!
Har haft sån ångest idag så jag mått illa. Riktigt skäms!!!
Och idag som plåster på såren så ska jag ställa mig i köket och laga mat.
Korv med bröd. (svårhetsgrad för DB 100)
Massage står på listan också. Miller är införskaffat.

Jag måste fixa nått ordentligt lugnande för mina PMS monster attacker!!!!

Fååååår Shååååre!

Nä nu ska man snurra runt en sväng på det gamla nätet!

Hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0