Dag två i helvetet

Trodde fan inte att jag skulle överleva natten!
Har haft så jävulskt ont i hela kroppen att jag baara låg och vred mig och kved non stop!
Stackars J som låg brevid och skulle jobba.
Och det näst värsta är näsan, jag har ju en jävla häxnäsa så det får plats mycket stopp och snor
kan jag lova. Jag HATAR att vara täppt när jag ska sova, får fan ångest!
Men snart kommer pappa och slänger i en flaska i brevinkastet.
Vill inte riskera att smitta honom, för jag vet ju inte vad som är felet.
Vanlig förskylning: inte en chans.
Influensa: det stämmer nog.
Grisflunsan: njäääää, inte ett nöff har jag kläckt ur mig. 

Och hostan...................Fyyyyyfan!
Visserligen kommer magen gå ner nu när jag är sjuk så jag kanske kan
träna upp magmusklerna med hostattackerna.?
Hoppas bara att jag inte blir smalare någon annanstans än magen.
Fast iof så tror jag inte det kan tas mer från benen och armarna. Hoppas inte iallafall.
Blir kallad spindelbenet och konsumröven på jobbet... Not fun.
Och icke att förglömma pomperipossa...

Nyss kollat klart på the devil wears prada....njäää ingen höjdare..förutsägbar.
Ska la värma lite blåbärs soppa och ta itu med dagens vardagssyssla.
Bädda sängen. Och tro mig, nu måste jag ladda för att klara det.
Går runt här (måste gå runt typ hela tiden för värken i lederna) och ser ut som quasimodo..
Böjd kropp, armarna flygandes vid sidorna och sen låter jag som ... jag vet inte vad.



Oh, nu fög ica kuriren in genom brevinkastet! Can i get a hallelulia?
Tack allihopa för kommentarerna  =D känns bra att veta att ni brydde er endå ;)

Nä, blåbärs soppa var det.

Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0