Då var man hemma

Har tvättdag. Den här dagen alltså.
Jag är fullkoligt slut! Det har aldrig varit så skitigt på jobbet
som det var idag. Det roliga är att både p och l är sjuka.
(med respekt för mina medmänniskor håller jag käften nu)



Blev klar med första sidan klockan två! TVÅ!
Man kan ju börja fundera på varför det tar längre tid för mig än någon annan?
Just ja, jag är petig med att det ska bli RENT.
Och allt jävla spritande tar kål på mig!


Kom för sent till jobbet också.
Hon ringde inte och meddelade att hon skulle vara hemma så här utanför stod
jag tills hon var en 07.01.
Sprang till jobbet och tacka gudarna för att inte storbasen var där, försenad en
gång till så är det arbetslös som gäller har hon sagt.
Och skjussen vet det också.
Får la hoppas att humöret lägger sig tills imorgon.
Men det tror jag, är för glömsk för att vara långsint!


L, spelar Heat ikväll också?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0