Då sitter man här i långbacken igen

Det ligger en julmust flaska vid mina fötter som legat där sen i julas.
Förstår inte vart pappa fått det ifrån att det behövs städas här vid datorn..?
Lite disk här uppe också.. Host.. Ganska mycket disk.

Förstår till fullo att pappa inte städat här, det är min oreda och jag har insett att
just det här kan jag inte smita ifrån.
Så idag....lite senare ska jag ta tag i skiten...

Har också kollat igenom mina dokument och alla gamla bilder.
Fyyyyyyyy så många roliga minnen.
Kanske kan köra ett dajnajs nostalgi inlägg lite senare?

Dom senaste dagarna har varit ganska jobbiga för mig.
Inte bara för mig heller.
Så jag kände imorse att jag var tvungen att dra hem en sväng.
Det var den värsta cykel turen i hela mitt liv.
Tårar, svett och hostattacker turades om att jävlas.

Vi har iallafall flyttat nu. Till en tvåa.
Jonathan kom hem i fredags och berättade att han fixat ny lägenhet.
Lägenheten som Petra skulle ha.. Jag hoppas verkligen att hon inte blir sne på mig.
Får förklara det  när vi ses på jobbet.. Vill nog inte ta det via tele, känns bäst att
ta det via kontakt. För jag skulle iallafall blivit sur.
Fast iof så blir jag alltid sur...

Helvete vad disk jag har här uppe. Vad äter pappa med?

Nä, ska ta en cigg.. Kanske knepa ihop ett till inlägg av bara bilder och sen
ringa ett samtal och ordna upp det här knaset.

Vet att det gör ont för dig, men det gör det även för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0