Bajs

Rännskita snarare sagt.
Sitter på jobbet och ångrar den där hamburgaren.
Av någon anledning så tyckte inte min mage om den.
Bubblar som FAN i magen. Fast iof så kanske det är bra.
Bra förberedning på det som komma skall..

Har lagt till en kategori nu.. Brun björns kategorin.
För du ska inte tro att jag inte menade allvar med det tidigare inlägget.

Jag HATAR verkligen torktummlarna och torkrummet hemma.
Tack för all blöt tvätt som inte får plats att hänga någonstans....

Snart är det helg.. Gött mos överdos..
Planerna är iallafall att dra till Avesta imorgon och tjacka presenter till
Söta Becca som fyllde i tisdags och till Maria som fyller tant på söndag ;)

På lördag blir det att fira Becca och kanske IKEA då....
Och söndag blir det en sväng till Maria.
När ska man hinna ta flyttstädningen? Haha.

Det fans en tjejtjurig och en gubbgrinig i norberg igår kan jag lova..
Får la ta ett snack idag...
Sen måste jag kolla på shf som jag planerat i flera dagar...
Star treak var bra faktiskt, tro det eller ej.
Var inte som den där jävla miffo serien iallafall.

Nu ringer det....

Mariados fick man nu. Och en toalettdos.
Min mage mår inte bra!
En halvtimma kvar tills man slutar... =(
Imorgon kan det hända grejjer kan jag lova.....
Mindre om det sen.
Hoj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0