Back in the days så att säga

Det står datum och shit på vissa av bilderna som inte stämmer alls.
Men det är ifrån förr och mindre förr.. Eller vafan man ska säga.
Då kör vi...Eller jag då. (varje gång jag sätter mig framför den här datorn blir jag helt förvirrad)


Den här bilden har jag valt att döpa till heroin chic! Har dock aldrig sett eller rört sånt skit.

Hitler is my dubblewalker..

Ibland ser man ut som och förstår lika mycket som en guldfisk.

JAVOLL, jag är en gommibåll!


Haha när man tog den bilden bodde man på sjöviks folkhögskola.
Överkristna jävla tokar!

Jag, Pappa och min syster Mona. Ser du benknubberiet...?

höhöhö..

Titta..Ingen mössa, kepa eller hårband.. nöjda?

Det var sista gången mamma gjorde flätor på mig kan jag lova!

Suga calippo bilden.

Där var man i Linköping och skulle åka hem med feber.
Det riktigt syns hur synd jag tyckte det var om mig.

Snoppsugrörs kvällen haha..

Formellaaaah 1 flagga på huvudet och skills i mascara.

En dag var jag punk queen enligt toppen, den tappades bort på star hotell i avesta
samma kväll... Do not ask.. Vet inte själv hur man kan tappa bort kläderna man har på sig.

Min favoritbild på mig själv helt klart. Litet utav en canser-guldfisk?

Vid det här tillfället hade man fått reda på att man hade träffat herr klamydia.
Så värst lycklig var jag ICKE!

Min trogna följeslagare Mickie. Som jag ska ta med hem nu!
Hon har legat i mitt kalla rum ensam föööör länge nu. Riktigt skäms.
Tog lång tid att lära wilma vad som händer om man gör henne illa,
det kan nog ta jäääävligt mycket längre tid att lära Marley.

Det här min vän, det är nog mitt sanna jag...

Man kanske var lite smal där?

En gång lånade man lite blont kalluffs...

I sköna Linköping!

En gång var man väldans full i vanlig ordning.

En gång var cam inställningarna på nån brun hokkuspokkus tjossan..?
Eller så kanske man lånade foundation?

Ikea råttan attackerade...Dubbelhakan dallrade!

Där var man så packad att man såg hög ut.
Svaret: Ska det va bärs ska det vara kopparbärs 7.5..eller 7.0?


Två långhalsar som kommer bra överens. MR DINO.

Jag och snickarn.


ÅH min all time FAVORIT KEPA!!! Alla tyckte den var fuuuul, men ack så fel dom hade.
Rip kära kepa. Det var ett stort fetto till manshora som slet sönder den. :´(

Min gamla dator med tjockis skärmen börjar streta emot nu..
Inte mer bilder säger den men vad den inte vet är att jag inte ens är klar med första mappen.


Kanske bajsade? Vem vet? Stora prickar stora korvar?

Här var det båt åkning =D

Från litet utav en knas tid.


2004, det var ett bra år..Då satt magen som den skulle..Trosorna tror jag blev snodda....
Och där var man stolt över gaddningen, nu är man mest illamående av skiten.
Men det var ju tur att det blev den och inte acab i nacken som jag tänkte göra när jag kom dit.
Han sa pront -ALDRIG I LIVET. välj en från pärmarna...
Dajnajs tog en pärm, slog upp en sida lite tjej tjurigt...Blundade och pekade på den där..
ÅNGRAR MIG SOM FAAAAAAN. Meeeeen bättre än acab.


HELVETES JÄVLA SKIT! VISSA BILDER ÄR FÖR STORA FÖR ATT LÄGGA UPP.


Så här söt ät man efter att firat jul med Martina.
Det var antingen jag eller katten som pissade ner sig...
Vadå? man ska la vara ärlig?
Tänk dig att vakna upp till det där.. HÖHÖHÖ.Lovley..


I Linköping. Martina hade förfest och jag blev både för, mellan och efterfest full redan efter
en timme. Skulle kissa och ramlade av toalettstolen så jag slog i huvudet.
Efter det kom jag på den brilljanta ide'n att vira en tröja runt huvudet som stötdämpare.
Fungerade GALANT!

Från båtresan igen- Vi träffade Elvis. Efter några öl så brukar man ju bli mäkta imponerad.
Jag blev helt ställd. En livs levande Elvis. Var inte han död?

En av de finaste bilderna jag vet faktiskt....

NU MIN VÄN ÄR EN MAPP KLAR.. LÄGGER UT DEN HÄR INNAN JAG FORTSÄTTER MED DE ANDRA..
MIN DATOR ÄR TJURSKALLIG JUST NU.. ÄVEN FÖR DEN KAN DET BLI FÖR MYCKET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0