Back in the days nooomeroooo två


Vårgårda tiden <3 <3 <3.. Dagligt besök av Håkan kråkan.
Varje dag kom han.. Varje dag slutade som den förra.
Jag och Line <3 rev han sönder och samman, slogs, kastade stolar mm...
Alltid slutade det såhär vid dörren:
-Dra här ifrån din jävla bög.. hora.. kom aldrig hit mer.
-Håll käften galna jävla fittor, ni är dumma i huvudet...
Smäll i dörren..
Efter skolan nästa dag:
Håkan-Hej, är line och Denise här?

Den här bilden visar Kyckling greppet...
Han höll fast mig och gjorde rörelser med mina armar och lät som en höna..
HAHAHA, fan va arg man blev  =)

FYFAN VILKA TIDER! SAKNAR SÅ DET GÖR ONT!
Min Line..
Vänta lite så ska jag sno en bild på henne..
Hoppas det går bra bara.

Hon är mindre än mig, men ack..Gör henne arg och du har en pittbull på er.
Nu snackar jag inte om en doggie, nu snackar jag om LineOnTheRoad! <3<3<3


Här har ni mig...Hos Maria för några år sen. Den tiden det blev många mission impossible...=D
Förr var det helt normalt för henne att ta fram hinken direkt när jag kom haha.
Och där ligger min käraste mobil.. Som ett jävla fetto stampade sönder och samman.

Vad är det med mig och mascara igentligen?
Det här var nog ifrån ... en fest?
Hos Millan? Kanske? Om jag inte missminner mig?
Missminner?

Från en fest i Linköping.. Jag kaaaaan nooooog ha varit lite salongsberusad.

7,5 var det...7,5.....

qute..........Host...

Där var man lite tjött....

Men efter ett tag blev man lite piggare..

Dom skönaste långkallingarna ever.. Vart fasiken är dom?
Söp jag bort dom också? njet, gick la på gamla antabus?

Trodde ALDRIG att jag skulle visa den här bilden för någon.
Men jag har självdistans/Självironi... Sen vet jag att dom flesta vet hur jag ser ut igentligen
så det kan ju inte koma som en chock.. hahaha...
Det var för några år sen hos Maria?

Det här är ju också en gammal goding.. Kan bilden ovan vara dagen efter?
Nejfan, det var innan jag spacklade på mig halvkilot...

Samma dag igen.. Tror jag var i någon sorts kris..

Fotande på toaletten.. Specialitet för mig och Grodis! Även då..

Och jag anvnder inte vita hårband mer. Ingen mening när jag är i samma färg.

Nu byttes det till ....ja den här färgen...Tycker vi var ovanligt normala när vi fotade.

Yeyyyy, det tog sig.. Vi måste nog fotat i en halvtimme iallafall..
För där gick det lite utför...

Jahass..Och där nådde vi toppen...

Kanske en av dom få bilderna jag ser ganska normal ut..
Inget plut med dom övre läpparna, ingen galen ko blick.. Ganska normal..
Fast iof så är normala bilder på mig inte normalt så jag tar tillbaka allt.

ÅHHHH MIN ABSOLUTA FAVORIT MÖSSA EFTER SMURFMÖSSAN..
JAG FICK TJATA OCH TJATA I ETT HALVÅR INNAN JAG KUNDE NORPA ÅT MIG
DETTA RÖDA KORSET FYNDET AV EN PERSONLIG ASSISTENT PÅ SKOLAN. (sjövik..kristna jävla skolan)
ETT HALVÅRS TJAT BAR FRUKT.. Så nu vet du, det är lika bra att ge mig det jag
vill ha... Kan tjata muttan av dig annars...
Tänk dig varje dag en tjatandes Denise.. Och efter varje dags nej så blir jag Fittsur...
Tänk dig.. Bara tänk dig hur synd det var om han hahahha.

Den här bilden är inte Denise. Det är en Dajnajs bild.

Jaaaadu min vän, det är en jävla tur att jag har självdistans....
För att ligga och ta bild bland vitsippor, det är inte riktigt mig grej...

Kan vi möjligtvis vart lite sviriga? På väg till portan kanske? YES SIR!
Kan tillägga att det där var inte lång tid ifrån att jag kommit hem från trelleborgs helvetet..
För här är orginalet:

Ser du skorna? Dom fick jag i present av IDIOTENS dotter mm..
Rosa och gräsliga. Mina fina BLEND blev slängda samma dag som jag fick dom.
Visst jag blev glad för att dom sas vara från henne, men jag vet ju vilka som köpte dom.
Jag kan också tillägga att det svåraste med att lämna honom var att lämna henne.
Hon blev liksom en tröst i all skit. Hon var underbar.
I början bet hon mig och slog mig på hans beställning, men på slutet ville hon inte.
Men fan, den tiden är borta.. Det är en ny tid nu, utan hans slag och tvång.
Tyvärr så står kostnaderna för terapi kvar fortfarande.


Min dator håller på att sacka ihop IGEN.. Så det blir ett till inlägg..
Kankse....Det här har tagit TIMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0