Wiiiiihoooooo

Kan tolkas som NintendoHora men jag menade annat.
Vet du vad? Operation brunbjörn startar idag..
1 Öhhhh... Oktober. Flax! Blir lätt att kolla hur länge man kör på skiten.

Brevbäraren hade fullkomligt mosat in det i halva brevinkastet så
jag var lite nervös över att det hade gått sönder men nej då.
Tack England!

Min ångest startade med ...fan jag måste tvätta ju..
Brb.

Såååooooo...
Jo angående min ångest så det som utbröt det hela är följande:
Operation Brunbjörn.
Satt och tänkte igenom alla biverkningar skiten har och om jag verkligen ville
detta, jodå inga problem..Men sen slog en tanke till mig som en jävla slägga..
Tänk så fungerar det inte på mig?
Tänk så kommer jag alltid få vara blek och höra hela livet hur jävla blek jag är.
Det startade ångest attacken. Tanken att få fortsatta kommentarer om min hudfärg.
Just det MIN hudfärg.
Undrar om dom som (enligt mig) trackar mig också lägger kommentarer till andra med
annan hudfärg. Eller är det bara okej att kommentera negativt om bleka?

Jaaaada jaaada jaaaada nog om det.

OPERATION BRUNBJÖRN BÖRJAR IKVÄLL!!! =D

En eller två lugnande öl behöver jag...Får Shåre!
För annars kommer det ta heeeeeela kvällen och natten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0