Uppstånd3lse

Det blev stor uppståndelse i mitt huvud idag när jag var på toa.
Tyckte mig se ett ägg. Och vipps så var smärtan borta.
Det är ju jävligt uppenbart att smärtan försvinner iallafall lite när ägget
har kommit ut och slitit klart i slidväggarna? Eller hur?
Men jag vet inte, kan ju vart något annat..Födelsemärke haha?

Nu har man haft mensvärk i TRE dagar istället för några timmar första dagen.
Dag 1 utan mens. Dag två kom mensen. Inatt fick man väldans ont (tror det var för att bindan var
full, får av någon underlig anledning ont när bindan behövs bytas) och dag tre nu idag då när
blodet riktigt fläskade på... Innan var det bara fjött. Nu är det liksom syda floden ala syndafloden.

Mår illa. Är litlet tlött i ögat. Men på mycket mycket bättre humör idag än igår.
Höll på att få krupp när level var slut och baby kom hem med corner...
Men!!!SILVERPAPPRET DÅ? Så kom tårarna och sen blev jag tjejtjurig..

Lagade mat igår. För första gången när jag bott med JOnathan....
Bläckfiskpinnar och majsKORVAR blev det. Skills.......!!!!.............

Idag är planen följande: försöka tygla mina humörmonster ala Jonahans vägnar.
Tycker synd om honom, ibland (oftast) kan jag ha lite svängar i humöret.
Han tycker det mest liknar sånna därans hjärtvågor man ser på diverse läkarserier..
Du vet dom dyyt dyyt dyyt dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyt så är man dö.

Nej om man kanske skulle ta och slita sig från den här sidan där det mest bara blir skitsnack av..

Hoj. Idag kör vi med en Vit hoj.


Offkååårsch en gammal bild från förra vintern.
Då hade man en sticka i naveln. Det kommer jag ihåg.
För det är ju en världslig sak!
Nä vi kör på den gamla röda hojjen ist..

Hoj, en röd hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0