UjUjUj

Den här dagen alltså.
Vi kan ju börja med att jag knappt sov en blund inatt.
Hade så jävulskt ont och mådde så illa pga brunbjörns skiten.
Det var HEMSKT!

Men lyckades somna iallafall på morgonkvisten.
Försov oss. Försenad till jobbet.

När man kom till jobbet meddelades det om frivilligt pisseprov som erbjöds alla
pga lösa rykten i Noberg..
Frivilligt gällde dock inte mig.
Och att man tidigare vaknat på fel sätt gjorde inte saken bättre.
Men hur som hellst så pissade jag ju rent. IGEN!!!!

Idag har jag fått tre stycken kommentarer om mig hudfärg.
(har börjat räkna nu så jag kan ge igen med full kraft)

1-Denise, är du en sån där albino?

2-Denise nu får du allt ta och börja solbada tycker jag. (utdraget soooooooool)

3-Vi satt och snackade om trädgårdar och växter...
Solsida och skuggsidor.
-Lite soooooooooooooool vill man väl endå ha. Eller hur Denise? Hehehehe

Och alla av samma person.
Han är jävligt brun så för att knäcka honom så måste jag gå över min gräns
när det gäller nyans. Men han ska få. Helt klart!

Har fått en fräken jag inte haft...
Så det verkar som att man kommer få en fräken om dagen haha.
Ganska häftigt eftersom jag inte solat ett shit.
Bah ploppar upp som popcorn..


Kommentarer
Postat av: Line

Kör den dära som du gjorde med manne.. fråga om han blev inlåst i ett solarie när han va liten..

2009-10-02 @ 23:32:10
URL: http://chokladpraline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0