Satturdaj

Jag är fan inte riktigt säker eftersom jag ser som en kråka, men
jag tror att lilla fittan var i närheten för nån timme sen.
Vad händer nu då? Vardagsrummet är överhettat likt i förrgår när jag
brände mina gamla left over popcorn på den fortfarande påslagna spisen.
Ett ljus har vi tänt och det är Jävligt varmt..

Händer ikväll då?
M&M skulle hit ändå så då blir det la lite öl drickande och ståhej.
Skulle vilja dra till kyrkogården medans det är massa tända ljus.


Marley ifärd med  dagliga dosen av pök...

Lilltjejjen sover vidare...

Marley tvättar henne och lär henne olika saker hela tiden.

Ibland har han tid med mig...

Men lilltjejjen är roligare...


Fikade på elsas idag. Snabb fikade.
Bakom var det fjortis brudar som tappade läppglans överallt och
till vänster var det gamlings stockholmare som sa i så där bögigt...

Typ det käkade jag.




Candra Eklund!


Vi var till Candra och dom andra för att tända ljus.
Det är förjävligt att man nu ska gå till henne också.
Så ung och med sån livsglädje...
Tänker ofta på henne och hennes familj.
Vill bara springa och krama dom varje gång jag ser dom men jag törs inte.
Dom känner inte igen mig och jag känner att jag inte vill röra deras tankar
till ytan. Vem vet dom kanske har världens bästa dag så kommer jag och påminner dom?
Jag vet inte.. En dag kanske jag vågar gå fram & hejja?





Det var höstigt..

Pappa med hans syster <3

Hela det vanliga gänget...

Kanske ska ploppa i lite klor i vissa slingor och agera höstlöv nu sisådär
i utklädningstider. Får jag gissa vad du ska vara?
Jag gissar på något du alltid velat vara..

Lilltjejjen på spaningsuppdrag..

Marley kom äntligen och gosade!!! <3

Lilltösen sussar så sött!!! <3

Tappade ut min lappburk......KATASTROF!

Trodde jag.. Hittade lite silverpapper som ej blivit klart..Hallelujah!!!!!

Älskade älskade silverkulor...

Samma style på sovningställningen som Marley... =D


Nä nu vill datanörden ha tillbaka datorn.
Hoj!


(btw, blir nog ett videoinlägg ikväll känner jag på mig. Troligtvis kommer jag
vara as kalas så ha ett öppet sinne för dravvel....;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0