Satan i gatan och ta mig på bröna

Är det så konstigt att Lucifer aka Satan blev gubbgrinig?
Han var inte som alla andra. Han såg inte ut som alla andra.
Blev troligtvis mobbad.. Dom andra änglarna var säkerligen elaka mot honom.
Sen blev han la utkastad av gud också? (kanske?) Både mobbad och utslängd.
Klart som fan han är bitter. Det blir vi alla i den situationen.

Bitchass änglar....
Så kom ihåg, mobba inte för då kan det sluta med att ni och alla andra får en grinfitta på halsen.





Jag tror han fick mycket shit för sina vingar.
Kanske var hans mamma eller pappa drake?

Det sägs ju att man kan sälja sin själ. Har du gjort det? (obs, förväntar mig NadosChoklados svar)
Jag har gjort det iallafall. Till både han där uppe och nere så dom får la splitta mig
sen när det är dags haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0