PääääääsMåndag IN MY ASS

Jo jag tackar...
Petra som går med mig är ju i Estland och röjjer runt =)
Lungt tänkte jag, Lizette kommer ju idag...Nope.......
Björnligan och rehab ska naturligtvis vara klart klockan nio..
Det tar en och en halv timme att fixa björnligans golv.
Fick ta hjälp av R igen för toaletterna och golven på rehab.
Har stressat sönder mig totalt nu och jag är uppstissad som en
jävla fjortonåring som klämt i sig ett gram tjack en fredagskväll.

Och som inte det vore nog så finns det ju saker som BEHÖVS göras varje dag
endå fast man är själv. Toaletter, entren och dylikt....
Stress städade shittet i i hopp att hinna med skiten innan tio då jag ska sitta här
och söka jobb...Då är det brandlarmsövning.
Av med strömmen så det blir svart som i ett n arsel.. JO JAG TACKAR JA!
Moppade i mörker och var livrädd när jag torkade skit på ena toaletten efter den andra.

Nu förstår jag om´dom misstänker att jag tar tjack.
Jag är inte mig själv.. Ögonen uppspärrade, händerna skakar och jag flåsar som en
jävla ardennerhäst efter en ridlektion innehållande en grov tjöckis.

Och tro inte på fan att jag blev tjejtjurig när elen stängdes av mitt i min tvättning.
Inga moppar, bara dom små djävlarna....Stoooooooora ytor + Småååå moppar=
Psykbryt.....

Lyckats moppa över två spindlar idag också...
Dom klarade sig iallafall men dom såg måttligt roade ut..
Så då fick man stå där och vänta tills dom hade satt sig i säkerhet så jag
kunde moppa vidare.

Päääääsmåndag fuck heller.

Sen efter jobbet vet du vad som händer då?
Då ska man ta hand om en helgs skit hemma också..
Disk, tvätt i hela sovrummet, godispapper i hela lägenheten, titta vad Marley har ställt till
men under dom här timmarna (och tro mig, han har alltid lyckats med något!),
damma, dammsuga....Suck My Dick!

Slut på rengöringmedel. Och hur kul är det att städa då?

Jonathan läste min blogg för någon dag sen och tyckte jag var ovanligt sur i mina
inlägg numera, är det så konstigt? Vanligtvis är jag en jävla subba men nu är jag så jävla
trött på att städa och alltid städa SAMMA SAMMA SAMMA SAMMA SAMMA SAMMA.
Det kommer sluta med att mopparna flyger hit och dit snart.

Idag kommer Maria på fika när hon har slutat..
Känns som en bra ide och ett bra sätt att varva ner....

Jag har ett pris på mitt huvud nu.
Den som sliter av min mössa nu när jag ser ut som en kyckling får 100:-
En väldigt dåååålig ide av mina arbetskamrater....
Vanligtvis när man gör det så blir jag ju Djävulen själv, men nu med kycklingskalle...
Har dom aldrig fått ett moppskaft i arslet så får dom det då.
Har dom aldrig fått en smäll så tänderna flyger ut ur arslet så får dom det då.
Kan fortsätta med massa som skulle kunna hända då men jag ska ju faktiskt söka jobb. .


Hoj Hoj Hoj....


(Ungefär sisåhär der jag ut just nu. Iof, peak mössa istället för cansersjalett)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0