Löööördag

Då har man vaknat då.
Älskling tassade så tyst här imorse så jag märkte inte att han dragit ut..
Så kom han hem och hade fixat frukost på sängen från Elsas..
Jag rubbar fan alla frukost på sängen.
Det är de enda gångerna jag går upp självmant typ haha



Idag är planen detta:
Duschen...
Sen ska jag följa med Jonathan och sola.
(jag skippar nog det idag, låter shittet gosa in sig ordentligt först)
Sen promenad någonstans....
Och sen ingenting..Ja städning hemma då..
Så det är en päääääsig dag idag.

När jag stod och rökte på balkongen för en stund sen så kom det
två tjejjer gåendes..Måste gått i sjuan åttan nånting.
Likadana skor, byxor och  jackor.
Fick mig och tänka på min högstadietid.
Jag, Martina & Candra hade ju en tendens att köpa lika kläder haha.

Nä duschen var det...

God morgon föresten..



Kommentarer
Postat av: Madde

2009-10-03 @ 22:08:15
URL: http://madelenjansson.blogg.se/
Postat av: ulrika

hmm.. kan hända att de där tjejerna i sjuan åttan var jag och madde! vi har båda röda jackor (dock ej likadana), båda hade jeans (madde jeansleggings) och vita skor!

2009-10-03 @ 22:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0