Kriminell

Japp.. Jag blev det nyss....
Stal en mandarin på jobbet.
Han är endå inte här (halva styrkan är borta och min åsikt om detta är nervositet för kommande pisseprov..)
så då knyckte jag den helt sonika.

Kommer köpa en ny tills imorgon.
Mitt brott kommer inte märkas.
Ja, förutom här då.

Eller? Har jag erkännt? Ja...Eller? Har jag verkligen det?
Hur många år får man för knyckning av mandariner?
Våldtäkter och dylikt brukar bli vid två års hållet avhugget med ett år.
Att av någon konstig anledning inneha xtc tabletter ger ju cirkus tio var det la?
Beroende på mängden då off kåååårsch..Eller? Nån som är inne i mdma svängarna som
kan upplysa?

Kan jag kanske åka in i tre år?
För det borde ju räknas högre än våldtäkt..
Våldtäkt är ju okej om bara tjejjen har kort kjol och shit. ???
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Sen om man har rökt på under tiden man blev tvångsknullad så
kan man ju ha JAG CITERAR ´´inbillat allting´´. Allt detta tvång och slag måste ju vara för
att man är haschist. Obs var haschist... Nu flöt jag in i min lilla värld av orättvisor men
du fattade i det stora hela va?

Jävla rättsystem vi har!

En kvart kvar till man slutar.
Har inte hittat ett vettigt jobb att söka.
Är vi verkligen inne i sånna massiva säljar tider nu så hela jävla
platsbanken är fullsmäckad med säljskit????
Var det inte lågkonjuktur nu?

Buuuhuuu vill inte sola idag!
Hatar verkligen att ligga i canserboxen..
Sista fem minutrarna är olidliga. Brända-korvar-tiden.
Sen när det slagits av får man panik för att man inte får upp det
200 kilo tunga locket..Hur i helvete ska man få upp skiten medans man glider
iväg som en inoljad säl i sin egna svett?
Och första blicken på sig själv i spegeln är hemsk.
Okej, jag gillar mina fräknar i smyg... MEN inte när dom på 15 minuter invaderat mitt jävla fejs
som flugor på en koskit en varm sommardag...
Dom är som popcorn tammefan.
Och nu när det är i brunbjörnstider så vet man ju inte hur mycket värre det kommer bli idag! =o
Jag börjar faktiskt hoppas på att det här inte biter på mig så värst mycket haha.

Ska man göra sen då efter grillningen?
Storstädade ju igår så idag kanske man slipper?
Ohh få se om det finns någonting att hämta ut idag då =D

Näääääää sa han som gav en fjärt.
Det vankas hemgång för avhuggning av regnskog.

Hoj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0