Kör en Jonas Buhuhuuuuu just nu

Det var inte alls trevligt att komma hem.
Keep in mind: Köp ALDRIG den där kattsanden igen.
Det luktar som Marley har blekt pälsen haha.

Nä man kanske skulle ta och köra igång med:
Disken...Dagliga dammtrasan...Helvetes dammsugarn...
Undanplock...Bäddning...Toalettstäd...

Gör jag något annat än att städa?

På tal om bleka pälsen så är det snart dags för det också.
Eller, så skiter jag blankt i det.
Har ju fem hårfärger kvar från förra året.

Skiten på ögonlocken har kommit tillbaka. MOTHERFUCKER!!!
Det ser ut som jag har skabb, fåååår shåååår!!!
Idag blir det canserboxen igen. Om jag inte blir för trött ;)

Håller tummarna för Petra som idag får veta om det blir
anställning eller inte. Jag kan med SÄKERHET säga att hon får det.
Sån där kvinnlig int....ja...det där ordet...

Någon som vill börja dra på gym med lilla Denisan?


Marley fortsätter med den fjolligaste sov ställningen.. =D


Jonathans fötter demonstrerar!

Bytt foder har vi gjort...Jävligt bra, knappt en skitkorv.


Hoj..Idag tar vi en vit hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0