Joråååsååååatteeeh

Här sitter man vid datorn på en binda utan innehållande mens.
Tycker det är lite onödigt av mig själv att ge mig mensvärk utan självaste mensen.
Men ibland är det ju underskrivet att man är lite kokkobello.
Planerna idag är att kolla om det i själva verket var plan eller missiler.

Två kartor starka alvedon fick man idag. Man BUGAR OCH BOCKAR!!!!!
Saknar Jonathan. Får separationsångest väldans lätt nu tydligen.
Får nog tröst klämma rump när man kommer hem.
Igår blev man tjejtjurig redan efter någon timme, sorry Jonathan..
(tänk va mycker ursäkter du missar nu när du fullständigt skiter i att glo min blogg)
Du var ju min trognaste läsare ever, så bah poof nu bryr jag mig inte om hennes
tankar och funderingar...Storsnyft!

Skulle slutat tolv idag men jag och mellanbasen var överens om att
det nog var bäst att jobba litlet vanligt eftersom jag inte tågade in genom slav-
porten förns halvtio snåret. Men det skulle hållas tyst, men Denisan kan inte hållas tyst.
Iof så sitter jag ju tyst och skriver så det räknas nog som att vara tyst.

Det kan ju vara kletet jag kör med, men jag fick en -du är inte blek idag-kommentar.
Blev lite paff måste jag säga. Det är ju bara Jonathan som påpekat något hittils &
jag kan tänka mig att det är för att göra mig glad ;)

Nej nu ska jag in i tvättstugan och sprita städsakerna.
Tvättstugan som av någon anledning luktar kiss.
Bröt mot tvättstugeregeln och öppnade ett fönster.
Take a walk on the wild side dag idag också, inte bara fuck off and die!

Hoj!


Lägga upp gamla bilder stuket fortsätter jag med ett tag tills brunbjörns SHITTET
börjar fungera.. Hoj...Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0