Inte utan min mössa

Jahass...Maria skulle käka med sin syster...Time to clean?
Höhöhöade åt några unga killar som inte fick köpa tändstickor pga 18 år gränsen.
Sen kom jag ju på att jag själv blivit nekad det så då kom en massa minnen om vga upp.
jaaaadajaaaada..Är hungrig. När inte DEN FINASTE I VÄRLDEN är här så minskar midjemåttet
på mig drastiskt. Nu ljög jag. Öppsvälld som en jävla ballong pga väntade menstider.

Fan att jag somnade!!! Skulle ju glo på sesong 3 av Weeds..!!!!
Imorgon kommer Jonathan hem . SOM JAG HAR LÄNGTAT!



Blev inge färga håret, tyckte min sponsring till lungcansern var muscho viktigare.
Mat vill magen ha. Men att gå in i köket kan ge en uns av ÅNGEST!
Disk disk disk disk... Och då städar jag helldre.

Och om inte Foki kickar bimboligans rövar ikväll blir jag fittgrinig.
Finns det någon sötare än henne? Snart får man väl söt överdos och börjar
tycka illa om henne, men än så länge: Go Foki!



Nä kom hem nu så jag får klämma på rumpan.
Fiiiinaste rumpan i världen!!!! <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0