Hmm

Jag jublar INTE högt pågrund av den där förseningen!!!

Finaste idag:

Jonathan den bästa pojkvännen jag någonsin haft & kommer ha:
Men vi kan la gå på portan nu?
Dajnajs det vanliga surkartet: Nej! Jag har inte gjort till mig än!

Så sant som det är sagt.

Han går på portan pga mig.. Han HATAR portan.. Han är världens bästa pojkvän EVER!!!
Sen att han är bra i sängen gör allt bara helt himmelskt.. ;)
Hoppas bara inte hans mamma eller pappa hittar min blogg nu haha.
Eller vafan dom ska ju vara stolta. Producerat VÄRLDENS VACKRASTE PERSON....
Både utvändigt och invändigt!!!!!!!

Någon jag hoppas stöta på är Ullrika.
Jag saknar dig! Vet att jag är förjävlig på att höra av mig.
Men du ska veta att du är den enda på så kort tid som har fått mig att smälta!
Även om du är yngre så kan jag säga att du är en person jag ser upp till.
Så ung men så vuxen. Så vacker men så snäll..Du är guld gumman!!!!!
Jag är jävligt glad att vi lärde känna varandra! Världen behöver mer folk som är som du!

Nä jag ska la in på toaletten och försöka spackla över den jag igentligen är.

HOj!


En bild på mig med peruk och utan mascara! Skakar rumpan gör jag också!

Kommentarer
Postat av: ulrika

TACK för dem fina orden <3 Jag vet att det var ett bra tag sen vi sågs, hade tänkt komma ner och hälsa på, på jobbet under veckan men det blev aldrig av men något får vi styra upp för någon kräftskiva blev det aldrig :D PUSS på dig, hoppas ni har det gott och hälsa karln din också :)

2009-11-01 @ 00:35:05
URL: http://mamali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0