Haha

Kom på en sak nyss....
Skillnaden mellan killar och bryyyds är att killarna har oftast som
inredning en tavla från Scarface & the bryyyds har med säkerhet valt ut den mest
synliga delen av sitt rum till sin kära rosa box innehållande sex and the city skivor.
Har jag inte rätt? Nu menar jag ju inte alla killar och bryyyyyds, men en stor del av dom.

Och vill ni ha halva inne på krogen så kan ni memorera det här från scarface:

You need people like me.
You need people like me, so you kan point your fucking (betona fucking) fingers and
say thats the bad guy!

Jag lovar att det fungerar... Iallafall för mig.
Simplare än så är inte snubbar, när dom hör det tänds ett ljus i deras ögon.
Då snackar jag om dom som har gay tavlan i sitt vardagsrum.

Nä städning var det.. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0