Denise, hon är arg hon

Första klagomålet jag varit med om.
Klagomål över ett golv, som jag aldrig har fejjat så jag kan
bara tala om att JAG INTE MISSKÖTT MIG!


Idag körde jag ett jävla golv i en timme och en kvart.
Om det blir klagomål över den här gången så vet jag inte
vad fan jag gör. Är dom så (ursäkta mig) dumma att skaffa nytt golv
utan att behandla det så får dom faktiskt räkna med att det ser för jävligt ut efter en stund.
Det säger sig själv, grova ytor blir svårt att hålla rent....
En yta som är rengjord eller ny som man sen lägger polish på håller sig renare.
Ska man behöva lägga upp ett plus ett till folk hela tiden?

Och sen ska ju två stora ställen (de största på jobbet) vara klara samtidigt.
Klockan 09.00 ska det var klart. Kyss mig i arselet!
Så här är det. Det där jävla golvet har haft andra prioritering eftersom
toaletterna är dom äckligaste i världshistorien.
Avlagringar på avlagringar och första städningen på den avdelningen höll på
att ta kål på mig! Vet inte hur jävla tjockt lager damm det var ÖVERALLT på personal toaletterna.

Om dom inte kan städa så ska dom tammefan inte klaga heller.

Så tycker jag men om jag öppnar käften blir det värre.
Så därför min vän är jag hemma på lunchen idag.
Av reagerings lunch så att säga!

Nä, boka möte med dom, oss och basarna?

Tillbaka till jobbet nu då. Morr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0