Bölfitta

Det här trodde jag fan inte om mig själv.
Trodde det skulle vara lunch med egentid men fan jag sitter
och bölar som en liten jävla skit unge! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och han kommer inte hem förns på SÖNDAG!
Det är så tomt! Inge skit musik, inge tjaffs om vem som ska sitta vid datorn,
kylskåpsdörren är stängd, toalettlocket är nere..
Nääääääääääää. Det här var ingen höjdare!
Inte ens chipsen fick mig på bättre humör.!!!

Ska snart iväg med Maria och tända lite ljus hos Candra..

Och vafan är det med telefonnätet?

Skitdag garanterat!

Och hur ska jag våga somna?
Elräkningen kommer nog skjutas i höjden..
Alla lampor tända nattetid.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Saknar dig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0