Ändrade planer.

Blidde ingen salongsberusad träff med m&m i helgen.
Ska man då hitta på? Imorgon ska man iallafall tända ljus på kyrkogården.
Sen efter det kanske bara en päääs dag eller om vi salongsberusar upp oss själva?
Dra iväg nånstans kanske? Vem vet. Börjar bli brydd över att jag fortfarande inte
hittat min gamla dino tamagotchi.. Kan någon ha stulit den? Mycket suspekt!

Går bättre med kissarna nu iallafall.
Brunbjörnsshittet är skit. Iof har jag ju bara solat två gånger men kan skiten
producera födelsemärken i sömnen ska jag fan få en bränna i sömnen också.

Nu blir det att ta en cigg...Somna mitt i en film och sen läggdags..
Käkat upp en hel smörgåstårta själv sen igår. En stor.
När man har gult hår är det inte lätt lilla vän, man börjar tröstäta.
Det är vid ett sånt här tillfälle det är finfint att ha bra ämnesomsättning.
(men det har kukat ur sig i mag regionen, men det är lunch...Fixat på ett kick)

Nä hoj hoj.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0