Usch

Kunde inte sova en blund inatt.
Fick tillslut sova en stund i morse.
Så vaknar man...
Vad fan har hänt?
Mitt ansikte är totalt fucked up.
Ögonlocket som en golfboll.
Huden har tjöckat till sig och är grövre.
Torrare. Sprickor. WTF???
Det var bara in i duschen och skrubba.
Ut ur duschen och kleta in ansiktet med intimgele haha
och salvan till fingrarna. Nått av dom borde ju funka tänkte jag.
Det kan ju bli värre men men.

Jag trooooor det är kattallergi.
Lilltjejjen sov vid ansiktet inatt.
Som tur är äger man allergitabletter, för
göra oss av med katterna:
Kommer ALDRIG hända!

Kan vara att jag är sjuk med.
Planerar att dra till jobbet imorgon.
Får se om det blir tredjevärldskriget..
Bryr mig inte om dom är sura.
Har man dom här symtomen så SKA man stanna hemma.
Vet ju hela Sverige om, kan dom ha missat det?


Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0