Tordag

Är det igentligen någon ide att skriva någonting?
Nä.. Är på jobbet (paus) skriver ut en lapp så en annan
vid namn jag inte tänker skriva fattar hur man ska och inte
ska göra för att göra rent ett golv.


Väntar på post men den verkar inte komma.
Hoppas bara inte posten missat att vi flyttat in i lägenheten
brevid och lägger posten där..
Fått ny granne.. Grannar? Har igentligen Nada att säga om det.
Inte här iallafall.

•Trökdag idag.
•Käkat kebab med stripps.
•Fått munsår i vanlig ordning.
•Ögonlocket är bättre.
•Har inga rena underkläder.
•Någon tog våran tvätt tid. (bytte lapp som vanligt)
•Trött på att vara gulhårig.
•Tycker att snöflingorna kunde fläskat på sig lite innan landning.
•Sugen på att baka.
•Sugen på att skaffa nytt rengöringsmedel.
•Jag dansar aldrig nykter.
•Har ett rivsår på vårtgården. (the boob)
•Ont i min tunga sen igår..
•Sugen på cider idag.
•Glad att jag har kvar cirka en liter flaska.
•Längtar till imorgon om posten kommit.
•Är arg på mig själv för att jag inte köpt jackan än.
•Har slut på öronpluppar så grannarna borde för sin egna skull hålla käft ikväll vid 22.
•Fundrar på att börja samla på yxor.
•Samlar på stenar.
•Har en från en pyramid.
•Den luktar kiss och är gul.
•Som mitt hår.
•Är sugen på gulbullar.
•Ska leta på mina gamla dikter från datalektionerna i Vga.
•Nu ska man jobba.

HOj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0