This is it


Jag är sjuk!

Symtom:

•Huvudvärk till tusen.
•Febern den har jag dödat.
•Fryser likt en maldiverfisk i en isbit.
•Lite host hit och dit.
•Kräkat en gång.
•Trött som en jävligt trött en.
•Mina organ svider!
•Skelettet har gjort det jobbigt inatt.

Slå ihop det själv och kom på vad jag har!
Vid ut och ingången på mitt jobb sitter det
information om svininfluensan.
Vid visade symtom ska man stanna hemma.
Jag får inte stanna hemma utan intyg.
Istället för att vila mig har jag varit tvungen att
försöka få tag på läkarstation & min bas med nados
pengar på mobilen. Jonathan hjälper mig men har har knappt
batteri kvar. Det enda jag vill göra är att krypa ner i det halv varma igen.
Jag får inte, jag har inte rätt att vara sjuk.
Jag ska gå och sprita bort baciller när jag själv har farliga.

Vet du vad? Säger dom något om det här nu så vet jag inte vad jag gör.
Skulle nästan vara en befrielse att få sparken!
Inte har man nå gratis sms på internet kvar heller.
Hur ska jag få tag på basen? Hon har kommit på andra sorteringen.
Tycker det är viktigare med läkarstationen..
Ska lägga mig och halv sova nu tills läkarstationen ringer.
Som sagt, fet lön man får i jul.. =/
Men man kanske dör på kuppen nu. Jo det känns tammefan så.
Ja ni vet ju hur begravningen ska äga rum va?
Brännas..glöm inte det, jag ska brännas med mickie.

Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0