Så här kommer det låta:

När Jonathan klivit in tre meter i hallen kommer han säga såhär:
-Har du inte börjat städa än?
Kan slå vad med en femhunka!
Jag slår endast vad med mig själv...

Alla ord blir röda, stavar jag fel hela tiden eller är
blogg.se lika fittnissigt som vanligt?

Katten kissade nyss på en handuk som låg på golvet.
Trevligt... Kissrand till lådan efter ajjabajja bärning haha..

Men vafan, vem vill inte kissa på golvet?

När jag var liten ville jag smaka kiss en gång..
Kunde ju inte smaka ur toaletten så jag satte mig på
vardagsrumsgolvet och la en pöl, stack i fingret och sen smakade.
Sura tårar smakar det. Av gammal och ny erfarenhet..
La också skulden över till min hund Elina.
Förlåt för det gumman.
Förlåt för allt...

Hur som hellst det är en jävligt skön frihet att bara
lätta ankar när man vill och vart man vill.
När jag bllir gammal ska jag nog gå runt och kissa
vart jag vill. Samt äga en käpp som jag ska slå unga
praktikanter med. En snusktant ska jag bli också.

Och vara så elak att dom måste proppa i mig lugnande dagligen.
Minst en gång om dagen ska jag satsa på att bli så bäng så jag
inte kan hålla emot dregglet... Spotta ut löständerna överallt ska
är självklart.... Och varje gång dom tvättar mig ska jag stöna
och säga: Yiiiihaaaaaah här kommer peppe äng..
Tvär psyko garanterat ska jag vara!!!

Bsb ska spelas 24/7

Hoj

Kommentarer
Postat av: Line

jag vek mig av skratt när jag läste detta inlägg:) haha..! det va bara du upp i dagen.. denise i ett nötskal <3

2009-11-09 @ 19:14:24
URL: http://chokladpraline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0