Pust

Nu har allvaret lagt sig och jag är mig själv igen.
En trött en med större planer än vad hon räknat med.

J ligger och kollar på någon film, ska la vänta tills han
tills han tittat klart innan nanningen.

Jag känner på mig att jag kommer sova som en avtuppad gurka.
Fyusatanshelvetessaltskrev va jag ska sova.
Och blir det ingen sömn är det jag som går till läkaren..
Mycket nu jag borde kolla upp med dom..
Hade dom inte envisats med att ständigt ta stick i fingret hade det
varit Nados Choklados problem.
Men så länge dom kör på det spåret så kör jag på mitt..

Måste till tandläkaren också.
Blev ju smart för en tid sen & fick en visdomstand.
Lilla plutten skaver på ett konstigt sätt ibland när jag tuggar
på en ost och grön sparris paj..

Glada nyheter...
Det verkar som att Sötaste lilla kisse tjejjen får stanna här hos oss..
Och tur är det, annars hade hjärtat gått i kras på både mig och J.
Marley vågar jag inte ens tänka på hur han skulle reagera, dom tycker
VÄLDIGT mycket om varandra mina små skatter!!


Börjar bli ledsen av att inte herr vinter kommer.
Jag vill ha Snö. Underbara mörka kalla vinter ♥
Någon som såg programmet om World trade center och konspirationsteorierna?
Missade det totalt.. =/
Ladda hem September clues.. Också mycket intressant.
Nä nu ska vi in och lägga oss.

God natt eller God morgon..God dag eller God kväll.

Hoj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0