Psykbryt Gånger Skogstokig!

Nu jävlar har irritations stället i hjärnan fått släpp kan jag lova.
Har försökt få klart ett inlägg i flera timmar nu men har av olika skäl
inte ens kommit till hälften... Jag är så irriterad att det börjar rycka i
Shar Pei ögat!!!!!! Mitt humör idag kan ha stor del i att jag bara sovit
en micro minut på ett dygn.. om inte längre..
Kunde inte sova en sekund natten till idag.. Bara låg och stirra på insidan
av ögonlocken.. Varför? Vad vet jag, det enda jag vet är att idag är jag
för Övertrött för att kunna somna nu.

Försökt koncentrera mig men det är för mycket som händer.
Katterna leker med pennor, J gör noisy ljud, bilderna från iphonen
lägger sig inte i ordning när man ska lägga upp dom, är inte van vid
tangenterna på den nya datorn, J tittar på film och det är helt mörkt i
rummet så jag ser inte vilka bokstäver jag trycker på, konstiga knappar,
stavfel, smask, jam, bilar, grannar i telefoner, grannar som borrar,
flyttar in, ögonlock som svider likt eld. GUD GIV MIG STYRKA ELLER ETT
STRYKJÄRN SÅ JAG KAN DRÄMMA TILL HORHUVUDET DU GAV MIG.

Ska försöka få mig på bättre humör nu..
Går inte så bra. Tänker på morgondagen..
Ännu en dag fylld av städning. Krupp!!!!!!!!
AIK vann ju. Grattis till dom...
Djurgården suger och allt är bajs.

Nä...Jag har ju humörsvägningar, man kanske skulle ta att
FEJKA sig en nu? Jo det gör man... Till det bättre....


♥J kom hem med en present till mig idag.. Sötnöten.....♥

Så köpte han en laptop till mig så vi kan sluta datafred haha.

Fint fint fint. Solnedgångarna från balkis är nice..För det mesta iallafall.
Den här var lite....slapp?

Börjar smått lugna ner mig litlet nu.
Sitter med öronproppar i.................
Ska nog ta mig lite vindruvor kanske?
Nanna kudden låter som en jävligt bra ide också.

Nä man får hoppas att imorgon inte blir som den här dagen.
Ska nog köpa hem lite Omega3 till humöret.

Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0