Ohhh paniken växer

Vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag kan inte sånt här.
Det är vid sånna här tillfällen jag alltid kläcker
ur mig dom sämsta kommentarerna.
Tänker efter jag talat.

Jag har alltid varit den som blivit tröstad, jag
kan själv inte trösta. Det blir mest en kram eller en
klapp på axeln.Tittar åt ett annat håll & önskar
att jag vore på vilken plats som hellst utom den jag står på.
. Känner mig så dum så dum.
Jag kan inte sånna här situiationer!!

Hur tröstar man den man älskar mest i hela världen
på ett bra sätt och inte bara ger något okänsligt dravvel som svar?

Blir så ledsen när han mår dåligt.
Blotta synen av ett blött öga på honom ger mig krokodil tårar.
Vill skydda han från allt ont och just nu känner jag mig så
hjälplös, jag kan inte skydda han från allt ont.

Oh jag är så dålig på sånt här...
Det är nu man ska agera bra flickvän och ett bra stöd.
Men fan jag kan inte sånt här.
Oh panik panik panik!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0