Munsår och brunt slutkläm i mensen

Blir galen på dessa återkommande munsår..!!
Man tycker att J borde bli smittad om det är herpes men nej då.
Tror mer på väder skiftningar..Jo vi säger så. Väder skiftningar..

Är hemma på lunchen.. Var tvungen att byta strumpor .
Filade fötterna lite väl mycket så jag tog dom tjockaste..
Inte det bästa att jobba i..

Idag är planen följande:

•Kanske dra till Avesta..
•Kanske dra till Hedemora & vara med när Petra hämtar sin hund.
•Kanske slippa tvätta (om J känner sig extra snäll då)

Hela dagen är är ett Kanske alltså.

Matlagningskurserna med P får bli vegitariska så har ni något
gott recept så säg gärna till...


Kina när Tudor & Petra kom på besök haha.

Tudor =) Så söt!!! Och han blir bärd i en tyg väska! Gulligt värre!

Sånna påsar får man efter tre timmars fjölgrinande haha..
Och munsåret av VÄDERSKIFTNINGARNA! Haha..
Now you now why i only shows old pictures!
Skyller på rengöringsmedlen på jobbet. Japp. Ögonbryn a´la skev..
As usual!

Fick Lizette's gamla katt grejjor. Muscho muscho intressant! Tack Tack =D

Precis som plastbrorsan! Eller vad han nu är till henne.
Dom kanske blir lovers så jag ska nog inte säga för mycket...
Fast än har Marley Gunde. Som nu är tvättad..

Jonathan har bytt tema på datorn, skiter ner mig varje gång jag stänger
ner fönstret.. Läskiga jävlar det där!!!!

SYNDIGA! Är vad vi är.. Lata också.. Det händer att vi röker inne ibland
numer.. Det ska ändras..Snart ;)


Vet inte om jag får lägga ut bilden, du får ge mig en ass kick ifall not..
Kina ville INTE att Maria skulle dra hem i förrgår.. =)

Varför görs inte chips som figurer???

Har iallafall kommit på hur jag ska bli rik.
Vattenblandare. Säger bara det..
Ska bara kolla så det inte redan är uppfunnet..

Är det bara jag som har brunt mens i slutet?
Man vet liksom inte om man har skitit ner sig eller inte haha.

Nä back to work..

Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0