Muff

Här har man gått och trott att J fortfarande är sur för igår &
det är därför han inte svarat. Haft ont i magen en halvtimme...
Så kommer man hem och ser att mobilen ligger så fint här med
massa missade samtal och sms... SötNÖT!


Får krupp på mina ögonlock..
Fortfarande röda, torra, svullna titt som tätt.
Salvan jag fick rekomenderat svider bara numer så jag får la pallra mig
till läkarstationen igen då...


Kan passa på att glutta på fittbölden också.
Den har inte kommit tillbaka men igår fick jag se det äckligaste jag varit med om.
(Nästan det äckligaste iallafall...Topp hundra.......)
Under huden så var det som ett tjockt streck...Tänkte att det var en sticka så jag
klippte sönder huden en snutt så jag kunde kolla efter.


Sisådär fem hårstrån låg där inne. Hur jävla snuskigt som hellst.
Ingen pincett har jag heller så det är säkerligen en massa päckel kvar.
(För med mina av bitna skitnaglar får man inte mycket pillerill gjort)
Måste dra och kolla det där.... Och nu MÅSTE jag det.
Sen har man ett annat problem också.


Min stjärtskåra har fått för sig att samla hår från huvudet när jag duschar.
Inte hade jag en aning om det...Trodde röven bara behövde lite tvål och en
avspolning, men nej då..Nu ska här röjjas på hår också...
Är iallafall skapligt jävla irriterad där bak nu.
Blir till att smörja in skithålet med idomin...

För det står här på tuben:


Idomin salva är en mjuk
och behaglig salva som lenar
där huden är irriterad.
Idomin salva passarlika
bra till Dajnajs röda stjärt
och knäveck som till nariga
läppar.


Perfektas...
Åt helvete att det har blivit fjortis med skiten på läpparna.
Här har man använt skiten sen sjuan så förstör det senare
årtiondets skit ungar allting...Förjävligt!!!!!


•Är hungrig....
•Har ingen fantasi....
•Det ligger en postsak innanför dörren.
•Vet inte vad det kan vara.
•Fundrar på om jag ska börja med disken.
•Vilken låt ska man decibel spela?
•Ska borsta tänderna, jag smakar fimp.
•Börja läsa på nya boken?
•Såg två oöppnade cola burkar nu.
•Man kanske ska dricka skiten?
•Njet, massproducerat skit.
•Katterna är lugna.
•Tvättar varandra och suger öron. =D
•Det var längesen jag använde gula tvättlappar.
•Men varför skulle jag det?
•Man kanske skulle börja måla?
•Eller ta upp korsstygnen igen?
•Fanns utbildning till brandman uppe i Umeå.
•Någonting för J?
•Fanns festivaltestare idag också.
•Man skulle kunna lyssna på hög musik.
•Kunna hångla runt i baren.
•Jobba kvällar & inte ha problem för att vara naken..
•Marley & Lillkatten påminner mycket om mig och J.
•Hon hoppar på honom sisådär jämt.
•Han ger igen med samma mynt...
•Lillkatten skriker och ajajajar sig innan han rört henne.
•Sen blir hon sur... =D Precis som mig & J. ♥
•Öppnade den massproducerade burken iallafall.
•Känner hur tänderna fräter sönder & magen mår dåligt.
•Det är gött att man är så dum i huvudet!
•Går och borstar tänderna igen då.


Såg på Vad blir det för mat igår...
Det var med ett par svamp entusiaster.
Dom färgade garn med olika svampar..
Jag vill ha en tight stickad tröja med svamp färg.




Syntetiskt skit ta ta sig i braxan!
(säger hon som är syntetisk hela hon)
Man kan ju färga med en massa saker.
Lavar, björk, blad, grönsker osv...
Kanske skulle satsa på det?
Lära sig sticka och virka...
Tvätta & Karda ull.
Fixa det till garn.
Färga bara av Naturliga saker.
Göra små söta skitgrejjer mormor köper till dig.
Typ sånt här: http://elsasdesign.blogspot.com/
Jag själv skulle bli öpp över öronen superglad om jag fick en sån mus.
Nej, nog om skit.
Ska ta tag i saker nu och fixa lägenheten tip top.


Hoj igen då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0