Jahass nr många

Är så trött. Går inte ens på sparlåga idag.



Somnade på jobbet innan jag ens börjat....
Lyckades iallafall sova inatt. Vaknade fem i sju.
Börjar sju.............Panik!!!!
Mobilen hade av någon skum anledning
inte lust att ringa imorse.. Gladast är nog räven.
Blev väckt av två katter rusande på benen istället....

Vet inte om det var idag jag skulle hem till papi för
att klippa Wilmas klor? Han hör la av sig. ?

Ögat är mycket bättre idag.
Den salvan jag har använt gick ju ut 28 dagar efter öppning.
(mm det stavas med ö. )Sånt ska skrivas med större bokstäver tycker jag.
Jonathan köpte en ny igår och vipps pipps så slutade svidet..
Ser fortfarande ut som hej kom och hjälp mig, men mycket bättre.

Är fruktansvärt hungrig..
Bett en bön om att J ska komma med en
stooor ost knäckemacka & grönsaks soppa...

Är lika fresh som ett runkbås just nu kan jag lova.
Att planera in duschningen på morgonen funkar visst inte alls.
Dags att köpa en riktig väckarklocka... (Komma ihåg)

Glömt..haha.. ;)

Nej nej, ska glo runt lite nu.
Dagliga dosen av nyheter behövs för att vakna till.

Hoj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0