Ja just ja

Fick ju träffa Maria idag och prata ut lite.
Känndes skönt som fan. Så tack för att du tog steget! =D

Lunch nu. Petra ska titta hur lite jag har kvar på kortet.
Magen har snörpt ihop sig redan. Kan inte ha så fett mycket cash.
Skulle vilja betala däck byte åt papi som fars dag present, hoppas
att man har råd bara.

Vi har gjort en del utgifts misstag den här månaden.
Trodde kattmaten var betald men icke.
Så nu sitter dom där med vanlig skit kattmat där hemma.
Bajsarna har blivit gravt större....Vanlig kattmat är skit!
När pengarna rullat in så beställs det flera påsar orjien på en gång
så dom har.... Undrar hur Marley mår nu? Om han spytt mer?
Tog iallafall upp mattorna innan jag drog.
Joruh ibland kan man tänka till lite.

Mitt exem på fingret har blivit värre.
Inte utanpå utan innuti... Känns konstigt innuti.
Ögonlocken är bättre men jag ser fortfarande ut som en
blandning av shar pei och en gammal trött kärring.

Tror du på att man kan se in i någons ögon och se att den
haft det jobbigt i livet? Tror jag....
Apropå ögon då...

Idag blir det storstädning hemma.
Helgens städning uteblev, blidde bara småplock.
Så det ser ut som FAN hemma.
Tror J är lite orolig att han ska komma hem först haha ;)

Tror jag ska färga håret idag.
Det får fan bli brunt.
Fattar inte hur blonderings människor pallar med konsistensen på håret.
Det känns som man klappar en strävhårig tax tammefan!
Och då är jag helldre en brun cockerspaniel....!!!!!......

Nä nu har jag inte tid med den här skiten & jobb finns då fan inte.
Inga man kan söka iallafall... Nu till något vettigare.
Dricka kaffe och vika level papper i matsalen.

Hoj igen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0