Ingen strålning av pappersark

Har litlet utav en läsa kväll nu.
Suttit och streck läst Ica kuriren..(dock inte klar)
Läste ett repotage om Elisabet Höglund...
Den färgstarka bruttan från Let's dance du vet?
Hon har fem SM Guld i cykel.
Det du..
Efter Kuriren blir det nog att börja med min nya bok...
Den långa vägen ut ur helvetet...
Handlar om Marilyn Mansons uppväxt och det som kom efter den..
Visste du att jag rakade av mina ögonbryn på högstadiet för att han hade det?
Och än har jag inga ryssbryn....Haha.. =D
Titta här då på dom små sötnosarna... ♥ Det går bra nu... =D
Nä, tillbaka till soffan. Snart kommer Moffipoffi med sån där konstig frukt & värme ljus.
(märkte idag att det var tottofinito med värmeljus...smått panik.....)
Och pincett!!!!(om det finns då) Här ska grävas hårstrån!!! Haha...
Är jag sjuk om jag tycker det ska bli kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0