Igår

Han har ju en hel spel dag, då borde ju jag få ha en internet dag?
Man tycker ju att det är så det borde fungera...
Igår satt man vid den lilla och sparade alla bloggadresser i
favotit fältet så man lätt kunde hitta alla man läser på den nya..
Mmmm då pajjade den stora datorn...Jag hade inte en suck.
Fick inte ens lyssna på michael jackson.
Jag blev TVÄR förbannad! Drog ut på en promenad själv.
Dock inte till hyttruinen (no way) utan det blev en sväng runt ett ställe bara.
Sen kom man hem och somnade..
Så idag vaktar jag lilla datorn som en björn vaktar sin unge!

Är riktigt kass i magen idag.. Riktigt.. Är rädd för att gå på toaletten innan
morgon må illat gått över.

Idag är planen: Nados. Det är lördag så jag utnämner den dagen till
att sitta vid datorn non stop. På med knogjärnet och stiletten ligger i fickan.
The war is on!!!


My war face...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0