HorMåndag

Mår inte alls bra.
Inte Marley heller.
Han spyr just nu...
Ska torka upp innan lillkatten är där.
Så. Stackars Marley.
Stackars alla idag.
Har sovmorgon.
Vilken sov morgon?
Ah den med öppen balkongdörr.?
Den med öppen sov-r-dörr så katterna kom in. ?
Den med ett ton vatten på toalettgolvet.?
Den med två cigg.?

Ska på terapi klockan åtta.
Det behövs kan jag säga.
Ska som vanligt ösa skit ur mig &
sakta men säkert bli som folk.

Ett blad kom ut.
Fattar varför han mår kasst.
Käkat på blommorna.
Blir att köpa nya non toxic..


Går till klockan ett idag.
Ska hem till pappa sen.
Måste göra kattlådan nu.
Mata dom små liven.
Hitta något att ha på mig.
Rita på mina ögonbryn ala streck.
Dra till terapin .
Förhoppningsvis blir jag överkörd
på vägen till jobbet...

Jag hoppas att alla kommer ha en lika
jävlig dag som mig... Helt ärligt!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0