Gamla Gamla bilder

Suttit ett tag nu och läst Marias gamla blogg.
Saknar den tiden Hon, Jonathan & jag umgicks ofta.
Vi hade alltid någon ide om vad som skulle göras.
Saknar Saknar Saknar...Maria!
Biljard och Bowling var vardagsmat..

Hoppi...
Förra vintern innan jul.. Pepparkakshusbygge på g.
Det var jag och vapendragaren Maria som stod för konsten.

Här är två av Marias hus. Mitt i bakgrunden.
Jag gjorde ett.. Och innan jag var klar han hon förstöra jag vet inte hur många.

Ett hus efter det andra fick smaka på golvet..

Dajnajs har vart i farten. Öl och snopp. En flickas bästa vänner haha.
Samma dag som Vass Is Dass Gjordes..



Kommentarer
Postat av: M

Jag saknar dig med! <3

2009-11-22 @ 13:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0