Fyfan i helvetes helvete!!!!

Mina ögonlock har aldrig gjort så här ont!!
Om jag spärrar upp högra ögat så spricker sprickan upp mer.
Måste gå och kisa fan..
Har googlat och kommit fram till att det måste vara Ögonlocksekesem..
Det ser ut som jag rökt på och använt kilovis med rosa ögonskugga.

Klar på jobbet är man inte heller. Ska la ta ett sista ryck snart.
Sen hem och titta på nya datorn..Sova..Kanske..Kanske inte haha.
Ska iallafall smörja in ögonlocken med kortison som förhoppningsvis J köpt.

Helvete vad det gör ont!
Ge mig mensvärk istället!

HOj

Kommentarer
Postat av: Ida

; D Hahaha, tack.. och varsågod!

2009-11-03 @ 17:34:27
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0