Ensam

Sitter här ensam.
Jonathan tröttnade visst på mitt humör.
Han tycker att dagarna före min mens är dom viktigaste
i månaden. För då tar han inte dom bra dagarna för givet haha. ♥

Har försökt få han att sitta uppe med mig men det
fungerade inte nå vidare.

Är lite orolig för Marley.
Tycker att han ser ledsen ut & gått ner i vikt.
Veterinär bokning snarast!!!
Han kanske har mask?
Karies? Hoppas bara att han inte känner sig
undanknuffad av lilltjejjen...
Dom gosar inte lika mycket nu, sover mest för sig själva.

Varit jävligt ledsen idag.
Jag kanske överreagerar när det gäller saken men
det är jävligt obehagligt...

Snart är det natti natti .
Får se om man somnar fortare idag.
Konstigt om inte annat, har nog inte mycket mer
att ligga och grubbla på..
Gått hela dagen som en zombie med tankar upp över öronen.

Frysen fittar sig. När Jonathan kom hem så märkte han att
den lagt ner totalt.. Eller jag vet inte om den är sönder men
det var dyblött & all mat var tinad. Förutom isbitarna...?

Jaaaada jaaada, känns som man inte har någonting alls att
dela med sig av just nu. Ta upp dagboken igen kanske?

Sova ja.
Tråkigt.
Dock skönt.

Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0