Efter mycket om och men

Jag fick inte komma till läkarstation. Pga symtomen!! förvånad!
Om det står i mitt kontrakt att jag måste ha läkarintyg
på en gång när jag blivit sjuk så ska jobbet ha en närvarande läkare.
För dom kan inte hålla på med sånt där sa hon. Det fanns andra
patienter som hon behöver tänka på och jag fattar totalt.
Man kan inte riskera att smitta massa gamlingar och barn. Helt rätt.
Frågan är bara, vad gör jag om det blir ännu värre????
Hon tyckte jag skulle ringa facket idag.
Inge cash på telen men det ska ordnas när j kommer hem..
Blir att ringa till Västerås, för jag har fått tipset att norbergs komun och
facket här  är korrupta...

Ska snacka med basen innan om vad dom säger.

District 9
Jävligt bra film. Jävligt bra film. Jävligt bra film!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0