Detta fält måste fyllas i

Denise har rysningar längs ryggraden..
Dels för att hon läser boken om Marilyn Manson som är jävligt..
Ja jag vet inte hur jag ska beskriva den.
Sen sitter det ett snusk som glor non fucking stop!!!
Visste inte vad jag skulle ta mig till så jag rusade in här i
trygga datasalen.. Lunch nu. Eller ''personalens'' lunch..
Vi lunchar halv tolv, det ska lunchas klockan tolv.



Mycket mygel i brevlådan. Hö.

Idag är planen följande: Köpa ny jord och plantera om spottblomman
som fårr larver i krukan (svinsnusk)....
Plantera vårat nya skott av spottblomma.
Kanske också plantera skottet av fikusen.
Det ska planteras alltså.

En jul lök kanske går i?
Njet, för lite klirr i kassan tror jag bestämt.

Vaknade idag (duh) och hade fett stora blåsor på vänster pekfinger.
Det som är värst med kli. Vätskefyllda ont ont blåsor.
Har gått med salvigt plåster hela dagen och ojjat mig för allt och alla.
Just ja, det skulle man till läkaren med.. Så var det.

•Nyss käkat snickers.
•Blev inge färga håret igår.
•Det blev päääs kväll ist.
•Men idag kanske.
•Funderar iallafall på blont.
•Eller kanske brunt?
•Någon som har någon åsikt?
•Fixat gylfen på ful jeansen idag.
•Nu slipper jag visa murvan för hela jobbet.
•Duschade imorse.
•När jag klivit i kom jag på att jag inte hade tid.
•Halva håret blött andra torrt.
•Logiskt..
•Funderar på att ta upp det här med att ha nice naglar igen.
•Det var längesen mina korv/exem fingrar såg någolunda ut.
•Har ont i lilla fingret.
•Sugen på bacon.
•Går härifrån nu.

Kommentarer
Postat av: Line

brunt brunt och åter brunt,du kan ju alltid göra lite slingor i det om du vill ha något annorlunda.. hmm jo annars är det bara bra.. mitt i flytten,vet vaken ut eller in.. : /

2009-11-10 @ 12:20:56
URL: http://chokladpraline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0