Den här tjejjen:



Hon saknar sin självkontroll.
Jag tog till Coca Cola flaskan.. ....
Nu sitter man här och Jahass?

Jävligt skeva ögonbrynsstreck jag hade när bilden togs.
(men helt ärligt, när är dom inte det? Det kan tyckas att efter cirkus 9 år så
borde jag kunna stila till det lite proffsigt, men ack nej ack nej.)


Fyfan för att man måste leta upp gamla bilder att lägga upp.
Just nu ser jag verkligen ut som en kärring som är efter sina bästa år.
Grådaskig och ofräsh hy, Allt känns slappt, naglarna ser ut som

hej kom och hjälp mig!


Blekfet har jag blivit också.. Alltid blek då men livsstilen aka sambolivet gör som
det sägs: den lägger på hullet! Visst jag har bara lite pluffs men det enda pluffset
jag kan tänka mig att ha är fittpluffs. För det kära vän, det värmer när det är kallt.
Sen fungerar bullfitta som utmärkt stötdämpare...När man slår i fittan i cykelstyret tex.

;)

Finns stunder då jag hatar mig själv. Det här är en sån stund.
Det är tur att jag har lite själv ironi. Utan den hade jag med säkerhet
suttit i rullstol med förlamning upp till arslet pga fel i självmordshopp.

Tänk vad mycket man har fått med sig av allt som hänt.
Vad mycket man har lärt sig om sig själv och andra.
Det finns mycket i den tunga ryggsäcken men släpkärran efter är
destomer proppfull med lärdommar!

(För att komma från mig så var det där väldans klokt sagt)
((Jag ar mina stunder))
(((alla goda ting är tre sägs det)))

Nej jag ska pula lite i lägenheten nu.
Öva till morgondagens jobb (om jag fortfarande har det kvar vill säga)..

Hoj igen då...


Bild från den bästa dagen på hela sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0