Då var man hemma


Då var man hemma. Cidern är öppnad (stavas fortfarande med ö) och
den kommer inte bli findrucken direkt..
Fast nå vidare god är den inte, men det är ju inte det det hänger på.
-Jag dricker för att det är gott... Tillåt mig säga till alla som säger så:
Sluta snacka bullskit....Man dricker för att bli antingen mys eller redlös.

Snön lyckades fläska på sig innan hemgången.
Nu är det riktigt fina flingor.
Satte ett i halsen och fick se mitt liv i repris typ.

Tänk om Jonathan kunde vakna en dag och plötsligt hade bra musiksmak?


Titta så söt han är när han sover.. ♥
Klockan var åtta igår när han bestämde sig för att nanna. =D


På väg till jobbet imorse. Kom lite försent (fyra min) pga cykelnyckeln
som är väck & pga att jag var deprimerad...
Det stod SNÖ KAOS! Så kommer man ut och ser den här skiten!
Okej, hade detta kommit ner i Stockholm hade det blivit seriekrockar.
Tänkte inte på det... För Stockholmare, dom är inte rätt navlade!


Skulle fota snöandet. Conny hoppade in och gav en Ellos pose...
Roligaste arbetskamraten ever haha...
Har ritat av honom också...

Likheten är slående. Och bubblorna är fraserna man kan förvänta
sig att höra minst en gång om dagen...

Har bara trott att jag älskat dom andra, för jag har då aldrig känt såhär

När man kom hem hittade man dom här mysandes i köket.. <3<3<3
Hon är betald nu. Våran katt. Fjortis som hon redan heter kommer
bli mellan namn, vi filar på tilltalsnamnet.

Vi har köpt mormorsskydd haha =D

Nä vara lite social?

HOj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0