!

Tror du inte på fan att dom tar bort Petra från Öjersbo nu?
Ingen anställning (och varför inte är för mig en gåta) och nu ska hon sitta i ett jävla kök ist!
Så jävla onödigt! Det finns en annan tant här som dom kan skicka dit, för hon
kan då tammefan inte städa för fem ynka öre!
!!!!!
Och dom ska fan inte tro att jag tänker vara själv med det här sunkiga jävla schemat!

Tror hela verksamheten kommer läggas ner inom kort!
Det är precis som när jag bodde på UngBo för massa år sen..
Helt plötsligt så skiter personalen (i det här läget basarna) fullständigt i en...
Dom går runt och är sura non stop och vipps pipps så får man inte tag på dom.
Det stinker nedläggning... Stinker !!

Hände i helgen då?
I fredags tog i det jävligt lungt... Fredagarna numera är som en stor jävla sovdag.
Går och lägger oss skit tidigt och orkar Nados Choklados.
Lördagen blev det att gå till kyrkogården....Sen satt man och väntade på en herre och en dam.
Det enda som hanns med var att katten åtskiljiga gånger blev lyft i nackskinnet för ingen anledning.
Jätte bra, katten måste fått ett jävla förtroende för besökare nu....
Så drog dom. Okej...........Jag tog det lungt och sminkade mig..
Kanske var lite för seg för sen när jag och J kom till portan så kunde man inte köpa en öl haha.
Men lika bra var la det..Blev en burgare istället och hemgång för sovning.
På söndagen kom man på varför man inte ska röra herr alkohol..
Hade skallebank så det sjöng om det.
Frågade oss själva efter en pizza och cola varför man i bakistider stoppar i sig sånt skit när man
mår dåligt av det också? Tog mitt förnuft till fånga och proppade i mig frukt istället.
Jag hade riktigt med flax när det gäller tv program iallafall.
Matprogram ♥ på matprogram... Krabbbåtarna... Topmodel...Och så vidare..
Jonathan hade en spel söndag... Ögonen måste snurrat på han i slutet haha.

Idag händer följande: Hem och städa i vanlig ordning.
Ska väl ringa Lizette och höra hur det gått med vovvsingen & hur det
blir med lilla kissetjejjen..... Hoppas verkligen vi får behålla henne..
Både jag och Jonathan har fallit totalt för tjejjen med sneögon hehe.
Marley och hon är som ler och långhalm nu... Han lär henne mycket haha.
En bättre klätterkatt har jag då aldrig sett.. Marley står där nere med hakan i golvet
varje gång hon sitter där vid gardinstången eller på hatthyllan.

Nä ska leta på Petra och suga i mig en cigg nu.

Vill dra utomlands..Ska snacka med J om det när han kommer hem.

Hoj på en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0