Ahh eller kanske not

Det kanske inte blir lösenord utan låsta inlägg istället.
Maria skulle kolla upp det åt mig hur man gör.
Då känns allt lite tryggare. Är inte van med så ¨många¨ läsare.
Blir paranoid och stirrig. Känns som jag inte kan dela men mig det
viktiga... Dvs konsistensen på morgon skiten och dylikt.
För det min vän är en återkommande sak och passar det inte så får
det lov att passa sig.

Sitter och söker jobb igen. Tar med jämna mellanrum pauser för mitt inre.
Bara en massa jävla sälj jobb. Krupp är vad jag får. Fett med krupp!
Då är det bra att ha gamla bloggen tillhands där man kan ventilera sin krupp.

Angående terapin så var det jävligt jobbigt.
Eftersom jag inte KUNNAT lämna in adhd testet av många olika skäl så
gjorde vi skiten muntligt. Efter det så läste hon upp vad min far sagt om mig
och min barndom. Det blev för mycket...

Hans ord är bättre än mina.. Han tog upp punkter i mitt liv där han vet att det ändrat mig.
Kunde inte hålla tårarna tillbaka när hon läste upp Elinas död.
(För dig som inte vet var hon min första bästaste bästa vän.
En vän som alltid kommer ha första platsen i mitt hjärta. Min första hund.)
Grät som en bebis, kom ihåg hur ont det gjorde.Obs gör!!..

Sen att mamma hade en sån hemsk exem att hon inte kunde ta hand
om mig när jag var liten utan att pappa fick göra allt fick mig att fundra.
Har jag gett mamma skulden för allt när hon av riktiga skäl inte bara alkoholen inte kunnat
ge mig det en mamma är skyldig att ge?

Slutsatsen av dagens terapi är iallafall denna:
Trotts alla våldtäkter. slag och förnedringar av xet. sveken från mina nära så
finns det en sak som tagit på mig själv mest..Och det är när Elina dog.
Är inte det konstigt? Jag ska iallafall gå igenom det här med mig själv och
hon jag går på terapi hos. För en sån här sorg trodde jag inte att jag fortfarande kännde.

Gjorde ett xtra test också.. Misstänker att det handlade om asbergs syndrom.
Ganska bra att ha en pojkvän som ska analysera allt och alla, man lär sig
väldans mycket.. Hon sa att det var ett till adhd test, men nej du...

Ska bli kul när alla testen är klara iallafall.
Mycket givande. Kolla vart felet ligger......
För som alla andra, det VET jag att jag inte är!
Och tur fan är la det att det är så?

Nä nu har jag suttit och bölat i datasalen ett bra tag.
Sista, ABSOLUT SISTA gången jag kör terapi innan jobbet.!!!.

Hoj -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0