Vet varken ut eller in

Jag vet inte vad det är med mig. 
Jag vet inte vad jag vill eller ingenting.
Mina tankar går hela tiden tillbaka till gamla minnen. 
Hemska minnen som jag hellst hade velat supit bort. 
Men alkohol är just nu äckligt. 

Man blir äcklig av alkohol. Jodu så är det. 

Blev riktigt glad igår... Pappa kom över med all min post.. 
I högen av kravisar och dylikt låg det ett väl ytsmyckat kuvert...
Min ögonsten ♥Sabina♥ tar studenten och man ska iväg till Morshyttan och fira =)

Tänk att hon har blivit så stor. 
Sabina var den första bebisen jag höll i.. 
Första damen man blev moster till.. 

Ska fila på en student present..Vad tusan ger man bort då?
Nått snyggt ska det va.. Kanske ett halsband? Sånt har man ju iallafall kvar?
Om man hade haft cash så hade hon fått vad hon ville, är så jävla stolt över henne. 


Måste hem till syster i helgen och fira henne också..
Hon är nog van med att jag är lite sen med sånt där.


Löning idag och vad ska man äta?
Känner mig som en jävla t-rex just nu, vill ha en feting köttbit.
Att bo med en vegitarian när man själv har för svag karaktär för sånt är fett jobbigt.
Och korv är jag DEAD TIRED OF!

Alltså shit, mitt huvud är helt off... 
Så mycket tankar och önskningar att det bara pyyyyyyyser... 

Jaja. Jag hade inget mer att tillägga.. 

Eller jo.. Efter jobbet idag så såg jag för första gången en sån
dära självgående gräsklippare.. Det såg bara drygt ut..
Blahablaha postorderskit... 

Hoj



En av arbetskamraterna på jobbet. Lilla Kajsa <3
Det är inte svårt att hitta insperation för att städa hos henne =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0