Bajs up my life

Har nyss vart på möte med coatchen...Vet igentligen inte vad som sas, tankarna flög iväg.
Är totalt jävla off idag... Skönt att läraren är i Grekland så man fick lite egen tid ist för en massa tjöt 
och glutt över axeln... 

Träffa mumin utanför med sin vovve..Hon hade nyss fått bebisar så boobsen var ENORMA!!!
Man kanske borde uppfinna nånslags bh till hundar?
För det där patthänget var inte att leka med.. (måste gö ont)

Grodis frågade om J och jag ska med och bada ikväll... 
Ena sidan av mig vill, andra sidan vill bara lägga mig ner och självdö...
Så vi får se vart det bär av.

Nånstans det bär av iallafall är till Kolmården den 29/7...
Man ska åka med Petterssons buss för 545:- vuxen. 
Och vuxen är jag för jag gjorde ett quiz på face som sa att jag var vuxenoch höll
mig ifrån bråk.. mm.

Fick nyss selibert (heter det så?) besök av Jonas aka Bam...
Och sen gick han...Och nu ska man in i duschen...
(köpte nytt duschmunstycke i fredags, så nu sprutar det ORDENTLIGT ist
för nått jävla ¨¨båg¨¨sprut..massage och shit också..)

Nä in i duschen

Kommentarer
Postat av: Line

vi ska me till kolmården men vet inte riktigt när.. tro det blir i juli när jag har en vecka ledigt från jobbet :)

2009-05-13 @ 12:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0