Skåningar alltså =)


Det man inte minns har man ingen skada av..

Bilden längst till höger och öppåt på sidan är från en fest jag va på
och hatten jag har på mig var en musikhatt....
Fick äran att ha den en stund och välja musik.....
Satte på den här låten och fick springa som en jude...
Tolv-17 hårdrockare uppskattade den inte alls.. 
Så den hatten kännde man bara på en gång =(

ohh man kan nu dubbelklicka så blir bara ordet sådär blått...
(tänka sig vad man lär sig nytt hela tiden)

Haha konstnären själv...


(haha min pappa som tittar på färgestad) (hockey)
Feting skillad i bild ;p


Haha och den här, tvättbjörnen som stjäl toapapper..


Haha och lövhästen med åttiotals-svans -.- 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0