Pellepluttpluttplutt

Nu har man smygtittat på Robinson utan Jonathan.. 
Känner mig lite små skyldig haha. Och bättre blir det inte att jag har en
sjutimmarsdisk att ta hand om. +Bäddning och plock.
Suger verkligen på att bädda. Men som sagt nu slipper man iallafall få skäll och stryk
när lakanet inte är militäriskt sträckt. Hurrah för det.

Lilla skatorna i trädet utanför balkongen har fått tillökning..
Hörde dom små bebisarna för första gången idag.. 
Får se om jag tycker det är lika gulligt sen när dom kommit in i målbrottet?

Nä om man skulle ta ut tummen ur röven? 
Ska på blommplockning med Maria sen när hon slutat jobba. 
Ska plocka till Candra, Farfar (min riktiga, inte min mus farfar) ((vif båda två)), Farmor och Faster.
Det ser lite ut som ett sär plock när man lägger ner en liten bukett skitblommor brevid dom riktiga
på gravarna, men det är ju tanken som räknas.. Och tankar till och om dom finns alltid. 

FYFAN FÖR DISK! 



Tycker ruh om min fina tussilago då?

Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0